Minik Ellerden Büyük Duyarlılık
Sav Gazi Gürelli İlkokulu 3/A sınıfı öğrencileri, Gölcük Milli Tabiat Parkı’nda düzenlenen piknikte hem eğlendi hem de çevre temizliği yaparak örnek bir davranış sergiledi.

Sav Gazi Gürelli İlkokulu 3/A sınıfı öğretmenleri, öğrencileri ve velileri, Isparta Belediyesi Gölcük Milli Tabiat Parkı’nda düzenlenen gezi programında keyifli bir gün geçirdi. Piknik etkinliğinde bir araya gelen öğrenciler, doğayla iç içe vakit geçirmenin yanı sıra çevre bilinci konusunda da örnek bir davranış ortaya koydu.

Gezi kapsamında aileleriyle birlikte piknik yapan öğrenciler, daha sonra göl çevresinde yürüyüş gerçekleştirdi. Yürüyüş sırasında çevreye gelişigüzel atılmış çöpleri fark eden minik öğrenciler, atıkları toplayarak çevrenin temiz kalmasına katkı sağladı.

Etkinliğin ardından öğrenci ve veliler, kendilerine bu imkânı sağlayan Isparta Belediyesi ve Belediye Başkanı Şükrü Başdeğirmen’e teşekkür etti. Yapılan açıklamada, “Sav Gazi Gürelli İlkokulu 3/A sınıfı olarak düzenlemiş olduğumuz gezide pikniğimizi yaptık. Bizlere bu fırsatı sağlayan Isparta Belediyesine sınıfımız ve ailelerimiz adına teşekkür ediyoruz. Piknik sonrasında bulunduğumuz ortamda ve göl etrafında yürüyüş yaparken önümüze çıkan çöpleri minik yüreklerimiz toplamayı ihmal etmedi. Böylece çevre bilincimizi oluştururken bizim gibi bu güzel doğal ortamı kullanacak ailelere, öğrencilere ve gruplara da örnek olabileceklerini düşünüyoruz” ifadelerine yer verildi.

Öğrencilerin sergilediği duyarlı davranış, çevre temizliği ve doğa sevgisinin küçük yaşlarda kazandırılmasının önemini bir kez daha gözler önüne serdi. Gölcük’te gerçekleştirilen etkinlik, hem eğlenceli hem de öğretici yönüyle takdir topladı.










