DİREKLİ KÖYÜ YOLUNDA ASFALT SEFERBERLİĞİ BAŞLADI
Isparta İl Özel İdaresi, 2026 asfalt sezonunu Direkli Köyü yolunda başlattı. İl Genel Meclis Başkanı Mehmet Ali Ertuğrul, çalışmaları yerinde inceleyerek kırsal ulaşım yatırımlarının süreceğini belirtti.

Isparta İl Özel İdaresi tarafından 2026 yılı asfalt sezonu kapsamında Direkli Köyü’nü kent merkezine bağlayan yolda Bitümlü Sıcak Karışım (BSK) asfalt çalışmaları başlatıldı.

Yürütülen çalışmaları yerinde inceleyen Isparta İl Genel Meclis Başkanı Mehmet Ali Ertuğrul’a, AK Parti Merkez İlçe Başkanı Halil İbrahim Güleç, İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Abdullah Çelik, Genel Sekreter Yardımcısı Turgut Kara ve Direkli Köyü Muhtarı Hasan Erkek eşlik etti.
Çalışmalar hakkında yetkililerden bilgi alan Ertuğrul, 2026 asfalt sezonunun Isparta’ya hayırlı olmasını dileyerek, kırsal bölgelerde ulaşım altyapısını güçlendirmeye yönelik yatırımların kararlılıkla sürdürüldüğünü söyledi.

Vatandaşların daha güvenli ve konforlu ulaşım imkanlarına kavuşması için çalışmaların aralıksız devam edeceğini ifade eden Ertuğrul, asfalt çalışmalarına verilen desteklerden dolayı Isparta Valisi Abdullah Erin’e, AK Parti İl Başkanı Furkan Cem Er’e ve AK Parti Isparta Milletvekilleri Mehmet Uğur Gökgöz ile Osman Zabun’a teşekkür etti.
Kurumlar arasındaki iş birliğinin önemine dikkat çeken Ertuğrul, Isparta’nın en ücra noktalarına kadar hizmet ulaştırmak için çalışmaların sürdüğünü belirtti.
Direkli Köyü yolunda devam eden BSK asfalt çalışmalarının tamamlanmasıyla birlikte bölgedeki ulaşım standardının yükselmesi ve vatandaşların daha rahat ulaşım sağlaması hedefleniyor.









